IkiWanha Erkki
lauantai 27. huhtikuuta 2013
Päivän väläys
Bensiini on niin kallista ettei kannata autoilla muuta kuin välttämättömät ajot ja huviajot.
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio