Tämän talon pienimmissä asunnoissa ei ole alun perin suihkuja En tiedä montako tämän kokoista asuntoa on . Muutamissa asunnoissa ovat tehneet peruskunnostuksen. Luulen, että ovat tehneet asian mukaisesti.
Muutamaan yksiöön tehneet suihkun johonkin komeroon. Semmoiseen tarvitsee piirustukset ja rakennusluvan. Luulisin että ovat asiallisia.
En syytä. Olen vain turhautunut. Mielen terveys on vaarassa. Kukapa siitä välittää?