Valokuvaajat olivat ihan ulalla. Kuvasivat aluetta, missä ei vika ole. Moni on käynyt, mutta parannusta ei ole tullut. Asunnon alueella ei ole ainakaan suurta vikaa, koska kaikki toimii, paitsi suihkun poistovesi. Isännöitsijä Wilmanin väite asunto yhdeksän vesivahingosta on "huomattavasti liioiteltu". Tämän lauseen lainasin kaukaiselta amerikkalaiselta kirjailijalta
Arveluni mukaan varsinainen syy on asunto viiden alueella. Sieltä ei kukaan ole vauriota etsinyt. Jokainen alkaa "kurkkimaan" minun kämpästäni.
Onkohan se tahallista?